Kiedy nasza strona internetowa już jest, a nasza firma tylko czeka na potencjalnych klientów, trzeba zacząć skuteczne działanie. Oczywiście wszystko potrzebuje czasu i trudno oczekiwać rezultatów już kolejnego dnia. Trzeba uzbroić się w cierpliwość. Pozycjonowanie stron jest procesem złożonym i wymaga szeregu działań, które sumują się na dobry efekt końcowy.
Co więc zrobić, aby naszą stronę odwiedziło więcej osób?
Pierwszą rzeczą jest odpowiednia optymalizacja. Nasza strona musi być przejrzysta, a jej przekaz jasny. Nawet jeśli będzie się plasować na dosyć wysokich pozycjach w Google, to nie może odstraszać po wejściu na nią. Kiedy więc tworzymy naszą stronę, musimy pamiętać, że pierwsze wrażenie to podstawa.
Druga kwestia to konkretne działania SEO. Jest to też część optymalizacji, ale bardzo konkretna. Oznacza ona tworzenie takich tytułów, podtytułów i głównych treści strony, aby zawierały one dobre słowa kluczowe. Jakie słowa kluczowe są dobre? Takie, które są wyszukiwane przez potencjalnych klientów najczęściej. W znalezieniu takich fraz może nam pomoc profesjonalna firma.
Trzecia ważna sprawa to podpisywanie swoich tekstów imieniem i nazwiskiem. Nasza strona nie będzie dzięki temu wyżej na listach wyszukiwania, ale dzięki takiemu działaniu zyskamy zaufanie, co jest dziś ogromnie ważne w dobie mało profesjonalnej konkurencji.
Czym jest spójność i aktualność?
Czwarty temat dotyczy spójności. Jeśli więc chcemy przyciągnąć uwagę konkretnym zdjęciem lub obrazem, zadbajmy, aby pojawiał się on we wszystkich głównych źródłach naszej reklamy. Używajmy zdjęć własnych, które będzie można dodać na naszej stronie, na Facebook ’u i na YouTube. Spójność i oryginalność podniosą naszą skuteczność.
Piątą opcją zwiększającą ilość wejść jest bycie wciąż na bieżąco. Jeśli prowadzimy jakiś biznes, musimy cały czas śledzić to, co dzieje się na świecie i dodawać treści odnoszące się do tego. Jeśli klient zauważy, że nasza strona żyje, a wszystko dotyczy tego, co akurat dzieje się wokół nas, będzie zdecydowanie bardziej skory do zakupienia u nas konkretnych produktów lub usług.